X

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

0

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Op kleding zit in bepaalde gevallen garantie. Omdat uniformen e.d. gebruiksartikelen zijn vallen ze niet onder normale garantie bepalingen en is de mate van garantie / coulance afhankelijk van de ouderdom en het gebruik.

Voor het bepalen van de ouderdom geldt de datum van aanschaf, niet van eerste maal in gebruik nemen. Bij klachten telt het eerste moment van klagen, er kan dan niet worden terugverwezen naar een (veel) eerdere datum waarbij de klacht zou zijn onstaan.  Bij een verzoek om garantie dienen wij altijd een kassabon of een ordernummer te ontvangen, zonder kunnen wij helaas niets voor u doen.

De reden van beschadigen kan verschillende oorzaken hebben welke bijna nooit zijn te achterhalen. Mocht u een kleine reparatie lokaal moeten laten uitvoeren dan verzoeken wij u vooraf een foto te sturen en achteraf een foto van de kwitantie. Voor het vervangen van een losgeraakte normale knoop geven wij geen vergoeding, wel indien er een drukknoop kapot gaat binnen de daarvoor geldende termijn.


Op het slijten / beschadigen van de kleding door sliden zit geen enkele garantie, ook niet als dit al na 1 of 2 wedstrijden opgetreden is.

Op het zgn. PILLEN van de textiel zit geen garantie. Er zijn vele oorzaken en ook vele oplossingen welke u op het internet kunt vinden.

Omdat voor ons als leverancier niet na is te gaan wat er met de kleding is gebeurd houden we ons strikt aan de door de merken opgegeven garantie bepalingen.

In Nederland staat geen vaste wettelijke garantietermijn in de wet. Hoelang hebt u dan wettelijke garantie? Zo lang als u mag verwachten dat uw product meegaat. Globaal is dat bij normaal gebruik 1 seizoen voor een broek, 2 seizoenen voor een jas, windbreaker of practice jersey, 2 - 3 seizoenen voor een wedstrijdshirt. (niet de opdruk)


Om teleurstelling en/of onbegrip te voorkomen vindt u hieronder de termijn waarvan u mag verwachten dat het artikel mee moet gaan. Bij de verschillende termijnen staan ook percentages van eventuele deelvergoedingen. (het gaat hier immers om verbruiksartikelen

 
KLEDING        
Kapotte naad: within 2 weeks within 3 months within 6 months within 9 months
SSK and Champro max €9 None None None
Kapotte rits/drukknoop: within 2 weeks within 3 months within 6 months within 9 months
SSK and Champro max €9 None None None
Schade door sliding: within 1 month within 3 months within 6 months within 9 months
SSK and Champro None None None None
Scheur/gat in stof (geen wrijving): within 2 weeks within 3 months within 6 months within 9 months
SSK and Champro Free replacement 30% discount on new 15% discount on new None