X

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

0

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Indien U goederen wilt ruilen of retourneren dient u ze voldoende gefrankeerd terug te sturen naar ;
 
European Baseball Centre
Heulweg 128 B
2295 KK KWINTSHEUL

Alleen goederen die na voorafgaande melding worden opgestuurd naar ons adres worden in behandeling genomen. Voeg altijd een kopie van de bestelling bij en een briefje wat de bedoeling is. (andere maat, geld terug o.i.d.).

Stuurt u zonder voorafgaand overleg goederen terug die niet geruild kunnen worden dan worden deze niet op onze kosten naar u geretourneerd.

Beschadigingen of vermissingen van onderdelen dienen binnen 48 uur na ontvangst per email gemeld te worden, hiervoor geldt dus geen termijn van 14 dagen. Vermeldt u s.v.p. uw ordernummer en stuurt u bij beschadigingen foto's mee.

Let op, wij halen geen goederen op bij een afhaalpunt, de goederen dienen aan de deur te worden geleverd. Ook dienen goederen overdag te worden aangeboden, kiest u dus niet de optie dat er ook in de avond bezorgd kan worden.
Geeft U svp ook duidelijk aan dat het pakje NIET bij de buren mag worden afgegeven.

Goederen welke niet tijdig worden afgehaald bij een servicepunt en daarom naar ons worden teruggestuurd worden niet nogmaals gratis opgestuurd. Wij moeten die terugzendkosten + toeslag betalen en voor een nieuwe verzending berekenen wij opnieuw verzendkosten.

Kijk hier welke goederen niet geretourneerd kunnen worden.

Wij vergoeden geen verzendkosten van het retour zenden van goederen tenzij ze defect zijn en onder garantie vallen. In dat geval wordt u verzocht voldoende te frankeren (PostNl) en niet ongefrankeerd te versturen. Wij betalen de verzendkosten aan u terug.
Te groot of te klein gekochte goederen dienen op eigen kosten te worden geretourneerd. Het vooraf vragen van een maatadvies houdt niet in dat, bij niet passen, goederen op onze kosten kunnen worden teruggestuurd. Maatadviezen zijn vrijblijvend en op eigen risico.

Plakt u GEEN tape of adresstickers rechtstreeks op schoenendozen, daardoor wordt deze onverkoopbaar voor ons en zijn wij genoodzaakt Euro 5.00 in rekening te brengen !

Goederen kunnen binnen 14 dagen in de originele verpakking worden geretourneerd. Bij tijdige terugzending van de gehele bestelling krijgt U ook de betaalde verzendkosten terug van de zending welke wij gemaakt hebben. (dus NIET van het retour zenden).
Verzendkosten naar het buitenland worden uitsluitend vergoed indien een defect artikel onder garantie wordt geretourneerd.
Na deze 14 dagen bekijken we per artikel of er nog geruild cq. geretourneerd kan worden maar dan worden er geen verzendkosten vergoed of gratis nieuwe artikelen verstuurd.
Stuurt u een deel van uw de bestelling terug dan vergoeden wij alleen verzendkosten welke extra gemaakt zijn voor het geretourneerde artikel. Stuurt u dus, als voorbeeld, één paar schoenen terug van de bestelde twee paar, dan vergoeden wij geen verzendkosten, immers, de verzendkosten van één paar schoenen zouden net zo hoog zijn geweest als van twee paar.
Stuurt u een deel van een bestelling terug om te ruilen dan sturen wij éénmalig (!!) op onze kosten een andere maat (geen ander artikel). Is de maat wederom onjuist dan dient u zelf de verzendkosten te betalen van een andere maat. Indien het om de gehele bestelling gaat maar er is al een keer gebruik gemaakt van het gratis opsturen van een andere maat, dan worden de originele verzendkosten niet geretourneerd.

Retourzendingen zonder voorafgaande goedkeuring en zendingen zonder goede omschrijving worden niet in behandeling genomen.
Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden altijd geweigerd.

Termijn terugbetaling geretourneerde goederen;
Bij restitutie van (een deel van) de bestelling retourneren wij binnen 14 dagen uw geld, dat is de wettelijke termijn. Bijna altijd lukt het om dat eerder te doen.
Wij retourneren alleen naar het banknummer vanwaar de originele betaling is gedaan.



Retouren goederen gekocht op locatie of online maar "zelf afhalen" ;
Voor goederen gekocht op locatie gelden andere retour voorwaarden dan voor goederen welke vallen onder ”verkoop op afstand”
Voor het ruilen van op locatie gekochte goederen heeft u 14 dagen de tijd. Binnen deze termijn is de keuze aan u om te ruilen of geld terug te vragen. De goederen dienen ongebruikt te zijn en in de originele verpakking. Kleding welke naar wasmiddel ruikt kan niet worden teruggenomen.
Goederen op locatie gekocht of online met afhalen dienen ook op locatie te worden geruild. Controleert u de goederen op eventuele kleine foutjes (losse naad, knoop weg o.i.d.). Natuurlijk zullen onze medewerkers dat zo goed mogelijk voor u doen.

Wat bij goederen op locatie gekocht niet kan is ze terugsturen en een ander artikel gratis opgestuurd krijgen.

Beschadigingen of vermissingen van onderdelen dienen binnen 48 uur na aanschaf per email gemeld te worden, hiervoor geldt dus geen termijn van 14 dagen. Stuurt u s.v.p. uw factuur en bij beschadigingen foto's mee.

Goederen welke speciaal zijn gemaakt (broeken in de lengte 0 cm, - 10 cm en + 30 cm of voorzien van een speciale gekleurde bies) of voorzien zijn van een clubnaam, clublogo of naam / nummer, kunnen niet worden geretourneerd. Dit geldt ook indien de gekozen maat niet juist blijkt te zijn. Bij kleine defecten (bijvoorbeeld een verkeerd nummmer, vlekjes ontstaan bij bedrukken e.d.) zullen wij het defect verhelpen.

Caps worden ALTIJD speciaal gemaakt en vallen daarom nooit onder de garantie dat u kunt retourneren. Als een cap al (bij uitzondering) geruild kan worden dan zijn alle verzendkosten voor de koper, caps vallen niet onder de "verkoop op afstand" regeling. De opgegeven maten op de site zijn "ongeveer" en indien een cap niet past kunt u zich er niet beroepen dat de door u gemeten maat afwijkt van de maat welke op de site staat. Het allerbeste kunt u bij een teamgenoot passen.

Restitutie van het aankoopbedrag gaat altijd via de bank.