X

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

0

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

afspraak maken

Vanaf woensdag 28 april mogen we weer beperkt klanten ontvangen zonder dat die vooraf een afspraak hoeven maken. 

Wel zijn we gebonden een maximum van 1 persoon per 25 m2.

Kinderen t/m 12 jaar en personeel worden niet meegeteld.

Omdat dit niet zo veel mensen zijn die dan tegelijkertijd naar binnen mogen gaarne de volgende (algemene Corona) regels in acht nemen;

Komt u s.v.p. ALLEEN. Betreft het een jongere die afhankelijk is van ouders, dan verzoeken wij met klem om slecht met één ouder naar binnen te komen. Wij willen uiteraard iedereen zoveel mogelijk snel helpen, bij 20 graden en een zonnetje is buiten wachten niet zo erg maar die omstandigheden zijn er in april en mei maar zelden.

Binnen wachten is geen optie omdat u dan gewoon als klant meetelt. Zeker op vrijdagen en zaterdagen zullen er momenten zijn dat buiten / in de auto wachten de enige optie zal zijn, de afgelopen weken zaten deze dagen op afspraak helemaal vol.

De klant winkelt alleen als hij of zij klachtenvrij is.

Tijdens het winkelen houdt de bezoeker
1,5 meter afstand van anderen en draagt een mondkapje. Wilt u artikelen passen of vasthouden dan zal een medewerker u bij binnenkomst vragen uw handen met alcohol te ontsmetten.

Openingstijden niet-essentiële winkels
De niet-essentiële winkels mogen open zijn tot maximaal 20.00 uur. Koopavonden na 20.00 zijn voorlopig nog niet toegestaan. Op vrijdagen sluiten we dus om 20.00 uur.

TOCH EEN AFSPRAAK MAKEN OM RUSTIG TE KUNNEN WINKELEN??
Omdat er erg veel drukte wordt verwacht bieden wij u de gelegenheid om op dinsdagen van 10.00 tot 16.00 uur en op woensdagen, donderdagen en vrijdagen van 10.00 tot 12.00 uur een afspraak van 25 minuten te maken. U kunt zich als volgt aanmelden;

U dient een e-mail te sturen naar afspraak@sskeurope.com met de volgende gegevens;

Uw naam,

Twee (of meer) voorkeursdagen met tijden wanneer u ons wilt bezoeken. U dient daarbij hele of halve uren op te geven. U kunt alleen dagen / tijden opgeven welke vallen binnen de tijdsblokken van onze speciale afspraken openingstijden.

Bij “heel veel nodig” kunnen we wellicht 2 verkopers inschakelen, dit kan voorkomen dat degene die na u heeft afgesproken moet wachten.

U kunt ook vast per e-mail opgeven wat u nodig heeft.
Kijk hier naar wat u niet kunt omruilen

Voorkom misverstanden en teleurstellingen en neem voor bestellen kennis van zowel de levertijden als de (wettelijke) retour regeling.